mandag 18. mai 2020

Siste rest av tynn merino

Nå har jeg brukt opp alt jeg hadde av div. tynn merino. Det er bare noen små rester igjen som blir lagt i resteposen sammen med andre små nøster.
Jeg har allerede begynt på neste pose med restegarn så restefesten fortsetter :)

Disse små vottene synes jeg er så søte, dette er str. 3 - 6 mnd.
Oppskriften finnes HER.

 Dette er Vinterkongllevotter fra Klompelompe i str. 5år.

Shinny Upatree Hat fra Dropsdesign i str 3 - 6 år.
Mønsteret finnes HER
Lua var uten dusk, men synes det passet med en pelsdusk som jeg hadde liggende :)

Så ble det to par av disse sokkene også.
Har strikket mange slike, med de er populære så da blir det stadig fler.
De er greie å strikke og mønsteret finnes HER.





5 kommentarer:

  1. Så søte votter og vinterkonglevottene var skikkelige fine. Ja lua ble finfin med dusk. Nusselige sokker.

    SvarSlett
  2. Så mykje fin småstrikk du har laga :) Du er flink til å få fine plagg ut av restar.

    SvarSlett
  3. Så kjekt å ha slike småting på lur! Hvem blir ikke glad for en mini-selbu til babyen? Og de små sokkene er jo de aller beste! Kjempeflink er du!
    Nå får vi glede oss over bedre temperaturer....
    Det merkes godt her hos oss også.

    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig småstrikk du har laget.
    Fantastisk å bruke restegarn til så vakre ting.
    Dusk på lua er veldig fin.
    Hilsen fra Viola
    Ha en fin kveld Berit.

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har fått til med restene. Godt å få brukt opp litt restegarn. Det blir fort en del 😉

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...