lørdag 24. mai 2014

Bilder til barnerommet

Morsomme bilder til barnerommet eller hvor man måtte ønske :) Disse var i grunnen enkle og morsomme og lage, og jeg synes de ble dekorative på veggen.
 
 Dette er nok ikke min ide, så slike på en blogg for et par år siden. Jeg skulle gjerne ha linket, men kan ikke huske hvilken blogg det var. Så er du som laget slike innom, tusen takk for en morsom ide :)
 
 Her er en annen versjon, litt mere fargerikt.
 
Perfekt for en liten gutt/jente som elsker dinosaurer!
 
Dette er hva du trenger: Jeg har kjøpt rammer på Ikea, plast dyr og kontaktpapir med mønster på TGR. Kontaktlim på Clas Ohlson og en skarp kniv til å dele dyrene med.
 
 
 


9 kommentarer:

  1. Ha ha så stilige og morsomme bilde, dette skal jeg huske på.
    Jeg har småfolk som jeg liker å ha gaver til, så neste bursdag blir det bilder.

    God helg fra Marit.

    SvarSlett
  2. Så morsom idé! Bildene ble skikkelig fine og vil nok vekke begeistring blant små dyrevenner.

    God søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Morsom og fantastisk for DINO-FAN stor eller liten :-)
    Ha en fin kveld Berit og deilig søndag.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Disse var søte! God ide! :)

    SvarSlett
  5. Så artige de var :) Og så enkle å lage! Takk for tipset :)

    SvarSlett
  6. Så spennende da. En liten tass kan jo lure på hva dyrene ser på inni der. Ja de en bare ser baken på. Hi hi.
    Klem

    SvarSlett
  7. Du er så kreativ :)
    Takk for tips på artige bilder til barnerom.

    Ha fortsatt ei kreativ uke - og takk for hyggelige kommentarer inne hos meg <3
    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  8. For en fin og kreativ idé! Kjempeartig bilde :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...