lørdag 17. februar 2018

Gammel puff blir som ny

Da den ene puffen i stuen begynte å skrante, var jeg litt usikker på hva jeg skulle gjøre med den.
Men bestemte meg for at den var alt for god til å kastes. Det var bare utsiden som ikke holdt mål lenger :) Dermed ble det strikket et trekk og jeg synes det funker bra.

Her er før og etter bilde, puffen ble som ny og jeg er fornøyd!

Luxus macaroni ble bestilt fra Hobbii - de har masse spennende garn og du finner dem HER.
Jeg brukte pinner nr. 9 og oppskriften er fra eget hode.




7 kommentarer:

  1. Så fantastisk flott puff!! Skulle gjerne ha gjort det samme, men mine puffer har lokk og et rom inni, så da blir det nok vanskeligere ;)

    SvarSlett
  2. For ein super ide, og flott resultat :) Vil tru den blei mjuk og god å sitja på. God søndag.

    SvarSlett
  3. Dette har jeg sansen for! Ikke kaste, men gi tingene et nytt liv med nytt trekk. Riktig fint. Gjenbruk er omtanke var et slagord før i tida. Det gjelder fortsatt synes jeg.

    God, ny uke til deg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin en puff du har fået lavet og genbrug er bare så godt. Der bliver smidt alt for meget ud, som nemt kunne gøres anvendelig for små penge.
    Garnet du har brugt, kender jeg ikke, men har tit set det på en hjemmeside.
    God ny uge til dig.
    Godmorgen

    SvarSlett
  5. Det var jo kjempelurt, og puffen ble moderne og flott. Hilsen Inger Johanne

    SvarSlett
  6. Det ser ut veldig stilig, fantastisk du har reddet stolen... vakker puff.
    Hilsen fra Viola. God helg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...