mandag 11. mai 2020

Oppfinnergenseren

Spanjolen har fått ny genser, fruen falt helt for denne oppfinnergenseren etter å ha sett på kjendisfarmen :) Så da ble det kjøpt inn garn, oppskrift og genseren ble strikket.
Ikke restegarn prosjekt denne gangen, det var gøy med litt nytt garn innimellom alt restegarnet :)

Jeg har brukt orginalfargene og garnet som står i oppskriften. Det er Alpaca storm fra Viking et deilig og mykt garn som jeg har strikket av før. Og som kan anbefales.
Artig genser å strikke ble bare en hel masse tråder å feste til slutt :)



5 kommentarer:

  1. Super, Berit! Herlig genseren.
    Flotte farger og garnet ser ut veldig koselig.
    Takk for vakre bilder.
    Vi hadde så deilig været, og i dag kom 3 grader og regn, men naturen gleder seg med vann.
    Ha en riktig fin uke.
    Hilsener fra Viola

    SvarSlett
  2. Genseren er fin til spanjolen også! Kledelig! Men at det er tråder å feste skal du få meg til å tro. Tipper det ble litt restegarn her også. Jeg hekler oldemorruter for tida, og det går en del restegarn, men det er rikelig å ta av.
    I dag har det vært iskaldt her, så det føles helt greit å strikke og hekle. Ull er gull!

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så kjempefin gensar og nydelege fargar :) Ser ut som eit godt garn. Her snør det, så det er god bruk for ull.

    SvarSlett
  4. Den ble rå lekker 💖 du er jo så flink til å bruke opp restegarn så litt nytt kan du jo unne deg. Jeg har selvpålagt innkjøpsstopp 🤣🤣🤣

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...