mandag 25. mai 2020

Fem små

Disse har jeg helt glemt å blogge, fikk litt dilla på å strikke kyser her for en stund siden.
Alle er strikket i diverse tynn merino (rester) og oppskriftene har jeg funnet litt rund forbi, nå skal jeg prøve å huske hvor.

 Dette er minsten kyse fra Klompelompe.

 Denne er fra Dale garn og DETTE hefte.
Gratis nedlasting.

 Denne herligheten er fra DETTE gamle hefte fra Dale garn.
Gratis nedlasting.

 Denne er fra Viking hefte nr. 1006.
Det finnes HER og er gratis. Gå ned på siden å trykk på gratis nedlastinger.

Denne er fra DETTE heftet til Dale garn.
Gratis nedlasting.

Etter litt leting fant jeg igjen alle oppskriftene og det finnes så mange forskjellige kyser, kjempegøy :)








5 kommentarer:

  1. WOW så fine og gode kyser. Delikate farger.

    SvarSlett
  2. Så fine, og så mange ulike variantar :)

    SvarSlett
  3. Så søte og fine alle sammen, takk for at du deler!

    SvarSlett
  4. Vakre babyhatter kjære Berit.
    Den ene penere enn den andre. Du brukte fantastiske garn og farger.
    Takk for at du delte. Jeg er glad for å se.
    Mange hilsener til deg.
    Ha en fin pinsehelg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Så fine kyser du har strikket ❤️ nydelige fargevalg. Skjønner godt at du fikk dilla på dem 😊 ha en fin søndag 🍃 🌼 🍃

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...