lørdag 6. august 2016

Svart og hvitt

Jeg fikk flere bestillinger i sommer og en av dem var disse Bordskånerne.
De skulle være i sort og hvitt så da byttet jeg om på "fargene" og de ble ganske forskjellige.
Har heklet slike før, de kan du se HER. Denne gangen kjøpte jeg korkplater på TGR, de er litt mindre enn de jeg har brukt før, men funket greit.
Jeg har brukt Mandarin Petit og heklenål nr. 3 på disse.

August har kommet med grått vær her hos oss, men i følge værmeldingen skal være bli bedre og det håper jeg virkelig, sommeren kan ikke være over allerede nå :)




2 kommentarer:

  1. Så fine! Disse bordskånerne skulle vært obligatorisk i alle hjem. Ellers har jeg en uke med ferie igjen. Jeg ser på yr.no og håper virkelig at de tar feil. Vi har fått nok nedbør nå.. Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Smart ide, og så fine dei var i kvit og svart :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...