tirsdag 9. august 2016

Noah Miguel

 Se her er han, Noah Miguel barnebarn nr.3.
Han kom til verden 26. juli og er jo selvfølgelig verdens skjønneste gutt ;) Her er han i hentesettet jeg strikket til han, det kan du lese mer om HER.

Jeg har kost meg med å strikket litt til ham, det ble sammen med andre ting pakket inn og hengt på en bleiekake jeg hadde laget :)

Han er oppkalt etter sine spanske oldefar noe som var stor stas her i huset.

Bleiekaken var morsom å lage og det gikk med mange bleier, måtte jo ha den ganske stor ettersom det skulle være plass til både koffert og bamse på toppen :)

Nå strikkes det videre her og flere små plagg kommer på bloggen etterhvert!



8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Tenker strikkepinnene går varme nå!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med lillegutten.. Sååå fin han ble i hentesettet, som du strikket, og som var nesten akkurat passelig. Gleder meg til å følge strikkeprosjektene dine fremover. Lykkke til. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  3. Gratulerer hjerteligst. Han er nydelig i det vakre strikket ditt. Og for en gave. For en fantastisk. Jeg er imponert! Klem fra Birte

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye, et nydelig barn og så flotte klær da !

    SvarSlett
  5. Gratulerer med den lille :) Fin gut i fint hentesett.

    SvarSlett
  6. Nydelig liten gutt, og flotte gaver! :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer !!
    Så fin gutt i skjønne klær ..
    Du kan mer enn å strikke ser jeg ..tøff bleiekake !

    SvarSlett
  8. Gratulere, garatulere... så mye... kjære Berit.
    Noah Miguel verdens skjønneste gutt og verdens
    skjønneste babysett... passer så fantastisk.
    Deilig. Glede. Hjertelig klem fra Viola

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...