onsdag 15. juli 2020

The Sweetheart Blanket

 Da jeg begynte på dette babyteppe trodde jeg kanskje jeg hadde nok garn. Men så skjedde det som ofte skjer når man skal bruke opp restegarn. Jeg gikk tom å måtte kjøpe mere, så nå sitter jeg igjen med omtrent samme mengde som da jeg begynte. Men teppe ble fint da!

 Det er heklet med staver og det skal forestille små hjerter :)

Jeg har heklet dette i Baby Alpaca Silk fra Drops på
pinne nr. 4.
Det ble et deilig teppe som blir godt til babyen.
Mønsteret finnes HER.




3 kommentarer:

  1. Så flott teppe i heilt nydelege fargar :) Og du strikkar alltid så fine plagg av restegarn. God sommar :)

    SvarSlett
  2. Erfaringsmessig går det mye garn når en hekler. Men her var det virkelig vel verdt å kjøpe mer. Det ble et nydelig teppe!

    Fortsatt god sommer! Ser for meg at du er i Kragerø og har fine dager der.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Vakker babyteppe med deilig garnet du har laget.
    Sommerhilsener til deg og
    klem fra Viola.
    Ha fin fin sommer fortsatt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...