tirsdag 3. mars 2020

Skøyte VM

 Vi er så heldige å ha gode venner på Hamar, og noen i Kragerø. I helgen slo vi oss sammen og var i Vikingskipet på skøyte VM. Vi tilbrakte hele lørdagen med spennende skøyteløp og god stemning, rett og slett herlig. Jeg hadde ordnet skøyteluer til gutta og pannebånd til jentene. Her er hele gjengen i godt humør :)

Luene er strikket i Frøya fra Viking og mønsteret finnes HER.
Pannebåndene er strikket i Hobbygarn fra Viking og mønsteret på disse finnes HER.






4 kommentarer:

  1. Så fine luer! Sikkert kjempemorsomt på skøyteløpa i Vikingeskipet.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med like luer og pannebånd! Du er jammen omtenksom!Skjønner godt at dette ble en hyggelig dag. Disse luene er jo en klassiker når det gjelder skøyter.
    Takk for gode ord på bloggen min! I kveld har jeg strikka innpå ermene på nok en Cortinagenser. Kanskje den blir min? Får se om den passer først.

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så kult med like huer og pannebånd :) Flinke deg, og heilt sikkert ein flott tur.

    SvarSlett
  4. Så fint Berit. Fantastisk med WM. Jeg var i Altenberg/Tyskland på verdensmesterkap Bob og Skeleton... forrige uke :-)
    Super luer og bånd du har laget. Moro for alle.
    Takk for det fine bildet.
    Hilsener til deg og klem fra Viola


    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...