søndag 26. januar 2020

Klar for shopping

 To handlenett som har vært ferdig en stund, ligger litt etter med blogginga!
Tenk på miljøet å bruk et slikt i stede for plastpose, koseligere er det også.

Dette er bommullsrester, det blå er Sumatra og Petunia fra Pt og det rosa, hvite og lilla er Paris fra Drops. Mønsteret stod i et ukeblad (tror kanskje det var Allers) i fjor sommer, jeg kan dessverre ikke finne det igjen i farta. Må kanskje vurdere å få litt orden i alle mønstrene mine :)
Ønsker alle en fin uke!







4 kommentarer:

  1. Praktiske og gode handlenett, og smart måte å få brukt litt restar. Og både fint og miljøvennleg å gå med eit slikt i staden for eit plastnett. Ei fin veke til deg og :)

    SvarSlett
  2. Så riktig og viktig med handlenett. Jeg husker vi hadde noe vi kalte "torv-vesker" før i tida. Vi hadde alltid veske med oss når vi handla, og det gjør jeg nå også. Viktig med gjenbruk!

    Takk for hilsen på bloggen min! Her er det kuldegrader og nysnø. Herlig!

    God tur sørover og god helg!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  3. Så fine 😍 lurt å få brukt opp litt rester. Det blir fort litt av det.
    Ha en fin helg 💚

    SvarSlett
  4. Både fine og praktiske handlenett!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...