søndag 10. november 2019

Scrunchie

 Hang meg på trenden og strikket noen Scrunchie, eller hårstrikk som er en tanke norskere :)
Fin måte å få brukt noen små rester på.
Jeg brukte mønsteret fra Sandnes garn som du finner HER, men de kan godt strikkes på fri hand også!

Jeg hadde noe små nøster lingarn fra Marks & Kattens liggende, det ene nøste ble til denne.

 Og det andre nøste ble til denne.

 Detter er en rest Rasmilla luksusgarn.

Her har jeg strikket perlestrikk også i Rasmilla luksusgarn.
Morsom og enkel strikk og kanskje det blir noen flere :)









2 kommentarer:

  1. Fin trend, og så mange fine restar du har fått brukt :)

    SvarSlett
  2. Så fin Berit ... herlig, jeg liker.
    Og, jeg har langt hår :-))
    Takk for Link.
    Hilsene til deg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...