torsdag 30. mai 2019

Herresokker

 Restegarn strikk ble nye sokker til mannen!
Her var det mye mønster, men gøy å strikke. Jeg sliter alltid med å komme i mål når jeg strikker sokker. Har funnet ut at det er fordi jeg må strikke to. Er gjerne litt lei når den første er ferdig :)

 Men resultatet er bra og mannen blir varm på bena.
Dette blir nok bryggerhus sokker, der kan det være kaldt på gulvet, særlig tidlig på våren.

Jeg har strikket disse i Sterk på pinner nr. 3.
Mønsteret er fra Familien nr. 2 - 2011.



5 kommentarer:

  1. Så flotte sokker det ble, og skikkelig gode nå i mangel av sommervarme. Klem fra Inger Johanne (som endelig får til å legge inn kommentarer på andes blogg igjen..)

    SvarSlett
  2. Det var flotte sokkar med mykje arbeid. Og så fint med to blåfargar :) God helg :)

    SvarSlett
  3. Super mønster. Herlig har du strikket.
    Jeg liker fargene også.
    Fredagshilsen til deg.
    Ha det fint. Viola

    SvarSlett
  4. Kjempefine sokker og fin blåfarge🙂👍🏻

    SvarSlett
  5. Mye jobb ser jeg, men jammen ble det fine sokker! Heldig mann får jeg si. Nydelig fargesammensetning og veldig fint garn!
    Gleder meg over bedre temperaturer i helga, og håper det varer ved.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...