mandag 2. juli 2018

Grytekluter

 Jeg fortsetter med restegarn, nå er det esken med bomullsgarn som jeg prøver å slanke litt.
Fant oppskrift på disse gryteklutene på Pinterest og det ble fire par før jeg gav meg for denne gangen.
De ble med på marked i helgen og et par ble solgt i varmen :)

 Perfekt prosjekt for restegarn da det ikke går så mye av hver farge og det går godt å bruke enda flere nyanser.
God grytekluter som tåler en vask.

Oppskriften finner du HER og garnet er fra Søstrene Grene.
Oppskriften er forklart med video snutter og veldig enkel og få til.







4 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er de fine og jeg genkender ikke mønster du har brugt. Mine grydelapper trænger også til udskiftning. Måske skulle jeg hækle nogen og bruge noget af alt det bomuldsgarn jeg har _)
    Godmorgen til dig

    SvarSlett
  2. Det var eit kult og artig mønster. Supert til restegarn :)

    SvarSlett
  3. Disse likte jeg! Artig med noe nytt til kjøkkenet! Og er det ikke morsomt å selge noe? Jeg synes det er kjempeartig. I dag er det kjøligere her, så kanskje omsetningen øker på Uvdalsstugu også. Skjønner godt at det ikke er marked for strikka-varer i 30 varmegrader. Men nå er jeg optimist igjen. Fortsatt god sommer. Her kommer døtrene med familier etterhvert, så da blir det vel full rulle. Men i dag skal jeg først på trening, og så skal jeg spise bursdagslunsj med ei venninne etterpå.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...