søndag 28. juni 2015

En genser og to og en halv bukse

Endelig! Ikke alt går like fort her i huset og disse putene har jeg utsatt lenge.
Når Daniel, min yngste bonussønn flyttet inn i ny leilighet lovet jeg at jeg skulle sy noen puter til han. Nå har han flyttet en gang til så nå måtte jeg bare trå til :)
Det skal sies at han bodde ikke veldig lenge i den forrige leiligheten.

 Utgangspunktet for putene er Daniels gamle hettegenser i et litt grov vevd bomullsstoff og noen gamle dongeribukser som har tilhørt både Daniel, faren og meg.

 Denne er ganske enkelt sydd sammen i alle sider og jeg valgte og ha en frynsekant rundt, det ble litt mere liv i den på den måten.

Buksene er klippet opp og sydd sammen igjen, ideen til denne fant jeg  HER  på blogen til Jenny Skavland.





9 kommentarer:

  1. Tøffe puter! Flott med gjenbruk og takk for tips! :-)
    Fortsatt god sommer til deg!

    SvarSlett
  2. Gjenbruk er omtanke het det en gang i tida. Må si jeg føler for det nå også. Riktig fine puter ble det!

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så kreativt og flott gjenbruk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra å få til så fine puter. Gjenbruk er bra.
      Klem

      Slett
  4. Veldig fine puter! Gjenbruk er bra. Flott kåpe og herlig shorts under her også:-)

    SvarSlett
  5. Er det fint :-)) Så herlig med gammel klesplagg... fantastisk nye stykke. Takk for tip. Tidlig 80-tallet jeg sydde fra gamle jeans jakke i samme stil :-))
    Ha god uke fortsatt. Klem fra Viola

    SvarSlett
  6. Så flink du er, vart kjempefine puter.

    SvarSlett
  7. Det ble kjempefint! Ha en herlig sommerhelg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...