fredag 22. mai 2015

To unge damer

 Kanskje ikke helt årstiden for pulsvanter frem over nå, men det er nå alltid kjekt å ha et par :)
Her er det så surt og kaldt så i dag passer de perfekt.
 
 Dette var en bestilling som skal sendes
 til to unge frøkner i Tromsø.
Nå får jeg bare fortsette på noe av alt det andre jeg holder på med. Av og til blir det litt mange prosjekter på gang, men så gøy :)
 
Oppskriften på disse er min egen og finnes HER.
Disse er strikket i Sisu på pinner nr. 2,5.
 
Så vil jeg takke for alle koselige kommentarer dere legger igjen, det er alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger!
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Veldig vakre puslvarmere har du strikkt.
    Så herlige bilder... musik :-))
    God pinse deg og dine. Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. De ble fine! Lekker detalj med knappene :) De vil nok bli mye brukt tenker jeg :)

    SvarSlett
  3. Så fine og praktiske :)

    SvarSlett
  4. Fine pulsvanter! Jeg prøvde oppskriften din tidligere i vinter, det ble en julegave :-)

    SvarSlett
  5. Gu så fine pulsvanter, de så skikkelig gode ut :) Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...