fredag 13. juni 2014

Mere restegarn

 Restegarn strikkingen fortsetter, de siste nøstene med alpakka garn ble til disse boksene.
Fine til å ha penner i eller kanskje strikkepinner :)
 
Jeg har brukt hermetikkbokser etter tomater, bønner o.l.
Jeg vet ikke hvor mye garn jeg brukte, men det var godt under ett nøste. Hvor mange masker jeg la opp er litt forskjellig, det spørs på hvor tykt garnet er. Jeg prøvde meg frem og det gikk greit hver gang, Teknikken er falske fletter eller snørehullsfletter, et enkel og dekorativ mønster.
 
Nå er det heklenåla som er fremme,
greit å kunne bytte på litt :)
God helg til alle!
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Du er så kreativ, kjempe fint og så lurt.

    God lørdag Berit.

    SvarSlett
  2. Så fine trekk til boksene! Veldig dekorativt mønster!
    Fortsatt god helg! :-)

    SvarSlett
  3. Fin måte å få brukt restegarn på. Boksene ble veldig dekorative:)

    SvarSlett
  4. Dette var en artig vri! Kjempefin dekor på boksene som ble brukbare til litt av hvert. Takk for tipset!

    God søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Så lurt! Det skal jeg jammen meg gjøre, skal bruke de på jobb :) Takk for ideen :)

    SvarSlett
  6. Hyggelig boksene du har laget... og restegarnet dabbe av :-)
    Ha en fin ønsdag. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett
  7. Herlig..antar det ikke er bunn i dem..skikkelig dekorative!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...