lørdag 21. desember 2013

Besøk i kakeboksen

 Heisan her er det vist flere enn mannen i huset
som liker serinakaker :)
 
 I dag har det vært bakedag her hos oss. Skal ikke bake mye, men man må jo ha litt. Så serinakaker, havreflan og fruktkake har det blitt.
 
 Og plutselig kom julemusene frem for å smake.
 
Fire julemus ble til i går kveld. Så disse inne hos
Synes de var så søte at jeg måtte prøve jeg også.
Jeg har brukt rester av noe grått babyull og dobbel trå, perler til øyner og oppvask kosten måtte
bøte med litt sort bust.
Ta en tur inn til Ingunn, hun lager masse fint og det er mye inspirasjon og hente der.
Oppskriften til musene finner du HER.
 
 


8 kommentarer:

  1. MMMMMMMmmmmmmmm det så godt ut. Serina .) Prøvde oss på havreflarn her - deble ikke bra nei. Men har bakt i dag vi og - ostekake, gulrotkake, sara bernard osv..... Helt gåen her jeg nå :)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du ble inspirert til å strikke julemus! Og takk for god reklame og hilsen på bloggen! Jeg har bakt valnøttbrød og julekake i dag midt oppi pakking og pynting. Men i kveld skal jeg strikke....

    Riktig god jul, og god tur til Trøndelag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Ja herlig julekakene den må. Jeg har flaks, vi har i byen pepperkakebakeri - bare pepperkake ingenting annet - og det er fine spesialitet. Bakeri baker hele år, men jeg kjøper advent og jul og den er veldig god. Så jeg bruker bake ikke så mye selv. Musene er veldig søt.
    God jul deg og dine. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  4. Må innom og kikke på oppskrift! Takk for link. :-D
    Kakene så herlige ut, og musene var jo bare kjempeskjønne :D
    Goood Jul!

    SvarSlett
  5. Herlige små mus :) Skjønner godt at de forsyner seg av baksten, den så jammen god ut :D

    SvarSlett
  6. Litt julebakst må til, flott den musa. Ha ei riktig god jul.

    SvarSlett
  7. Så fine julemus du har strikket - og de serinakakene dine ser fristende ut!
    Ønsker deg og dine ei riktig god julehelg!! :-)

    SvarSlett
  8. Herlige mus:)
    Ha ei riktig god jul og kos dæ masse!!
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...