søndag 8. mars 2015

Marius i lange baner

 Fikk litt dilla, etter at jeg strikket DENNE Marius lua til David fant jeg ut at dette var en fin måte å få strikket opp litt av restegarnet i Smart. Så da ble det 6 stk, og jeg har garn til i alle fall 6 til. Men nå må jeg komme meg videre på lista, der er det noen presanger som må bli ferdige :)
 
Det ble 2 herreluer og 4 dameluer! En er presang, resten blir å finne i Epla butikken min etter hvert.
I dag er det sport på tv og strikketøy i hendene, en perfekt søndag i mars :)
 
 
 
 
 
 
 


13 kommentarer:

  1. Nydelige luer ! Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. For en storproduksjon! Fine luer i farger. Jeg har enda tilgode å strikke noe i Mariusmønsteret - det har nesten blitt prinsipp, men nå lurer jeg på om jeg skal gi meg og strikke genser. Da vil jeg strikke i helt andre farger enn de tradisjonelle. Den brune og den luse lua synes jeg var veldig fine!
    Ha en fin søndagsettermiddag.

    SvarSlett
  3. Wow det må eg sei, 6 stk. nydelege huer.

    SvarSlett
  4. Herlige luer du strikker, veldig vakker farger. Takk for hilsen.
    Ja vi hadde en veldig hyggelig helg også. I dag med sykkel
    tur og 14 grader og solskinn og drikke kaffee på terassen og skiskyting jeg så damer... enda :-)) Gledelig i dag for meg.
    Jeg begynner med kofte og jeg begynne med gave for fødselsdag - genser med mønster... gleder meg med strikke
    Ha en riktig fin 8. mars kveld. Kos deg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Kjempefine alle sammen! Jeg hadde nok fått problemer med å velge en favoritt, kanskje den lilla eller den brune?
    Nå fikk jeg lyst til å strikke Marius-luer når gipsen skal av.....

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine luer, og så mange da! Skal si du holder produksjonen i gang:-)

    SvarSlett
  7. For en produktivitet! Liker at du har brukt ulike farger - de ble så forskjellige og fine alle sammen :)

    SvarSlett
  8. Å så mange flotte luer du har strikket, nydelige farger og :-)

    SvarSlett
  9. I blant får man rett og slett dilla på en ting. Syns du har strikket flotte luer med mange fine fargekombinasjoner, jeg :)

    SvarSlett
  10. Artig å se at flere har litt dilla :D
    Flotte mariusluer du har laget - disse får nok bein å gå på etter hvert...
    Ønsker deg gode dager med pinner og garn <3
    Klem!!

    SvarSlett
  11. Veldig flotte Mariushuer :) Det er kjekt med litt dilla av og til.

    SvarSlett
  12. Marius er alltid pent! Og her hadde du mange fine fargekombinasjoner!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. Så fine de ble :) Den brune var jo bare knallfin!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...