tirsdag 18. februar 2014

Små votter uten tommel

Litt innimellom strikk og litt garnslanking under OL. Dette var enkel og morsom strikking, så pass greit at jeg plutselig hadde strikket 6 par :)
 
 De første jeg strikket er de rosa og de er strikket i Sisu, resten er strikket i Alpakka fra Sandnes og det er nok det garnet som passet best.
De ble mykere og fikk en litt bedre passform.
Har brukt pinner nr. 3 på alle sammen.
 
Oppskriften er DENNE og str. er 0 - 3 mnd.
Snora er i-cord av to masker.
Kjempegøy å strikke og morsomt å sette sammen litt forskjellige farger. Og her er det ikke mye garn som skal til, så et ypperlig arbeid for små rester.
 
 
 
 


11 kommentarer:

  1. Så søte de var :) Har litt garn å ta av jeg også, så takk for tips ;) Håper du kosa deg på Levangsheia i helgen :)

    SvarSlett
  2. Så søte:) Fin måte å bruke opp restgarn på dette!

    SvarSlett
  3. Det var mange søte små votter, lurt å ha bånd i de. Takker for link til oppskriften. Pst...godt å se annet enn luer som jeg holder på med for tiden... Ha fortsatt ei fin uke :-)

    SvarSlett
  4. Så søte og fine og så mange det var.

    SvarSlett
  5. Fine votter til småfolk! Deilig og mykt med alpakka-garn! At det er morsomt å strikke er lett å skjønne......

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  6. Å så mange fine minivotter! Så inspirerende.

    Det er give away hos meg om du vil bli med;)

    SvarSlett
  7. Hyggelig - dette pusler seg med OL :-)
    Ha fin dag. Klem fra mg.

    SvarSlett
  8. Nydelige småvotter!
    Og så bra å ha noe å bruke rester på - for jeg kaster ikke en tråd som kan brukes til noe ;)

    Ha ei flott uke - Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  9. Åh, så utrolig mange nydelig vottepar!

    SvarSlett
  10. Kjempesøte votter du har strikket! :-) Takk for link til oppskrift!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...