torsdag 16. februar 2012

Give Away

 Da var det min tur til å ha en give away her hos meg.
Som en takk til alle som følger meg, besøk og herlige komentarer :)
Jeg har også litt mer å feire, fylte år her i begynnelsen av mnd. behøver ikke komme inn på alderen, men vi damer blir jo aldri mer en 29. Bildet nedenfor sladrer nok litt.
Jeg har også fått meg ny jobb og gleder meg til å begynne i den!

Premien er som du ser over 4 nøster Silenzio, en eske med kort og en liten søt godbit.
Det blir også et par trøstepremier :)

Du kan få lodd på følgende måte:
1 lodd for komentar under her.
1 lodd for å bli, eller om du er følger.
1 lodd for å linke denne give awayen på din blogg (bruk bildet over)
1 lodd for å like Barlando By Hand på facebook (her)
Du kan altså få 4 lodd tilsammen :)

Du kan være med om du ikke har blogg, legg da igjen e.mail adr.

Bursdagen skal feires som seg hør og bør, men jeg venter til litt ut på våren. Vi hadde en liten middag for de nærmeste på selve dagen, kjempekoselig :)

Tror trøstepremiene også faller i smak.

49 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med på din fine give away,3 lodd.
    Gratulerer med dagen på etterskudd;))
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  2. Du er jo rene ungdommen:O) Gratulerer såå mye!
    2 lodd til meg, herlige premier!!
    Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Jaa!! Oi oi oi, dette var fine premier. Jeg vil, jeg vil! :) Full pott med lodd på meg, selvfølgelig. ;) Gratulerer med dagen som var. :)

    SvarSlett
  4. Så super give away :) Alle 4 i boks her - 4 lodder :)

    Fantastisk flott blogg du har - jeg har ikke fått til å kommentere før, men håper det går denne gangen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Et tall er ikke noe å bry seg om.... Håper du hadde en fin feiring.
      Det blir 3 lodd på meg :)
      Koselig med Give away, og så fin premie.
      Ha en fin kveld :)

      Slett
  5. Gratulerer så mye!

    Jeg trekker gjerne tre lodd:)

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med overstått dag! Vil gjerne vere med på give awayen, så det blir 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Jeg er med. 3 lodd på meg. Fine premier:)

    SvarSlett
  10. Tar 4 lodd! Herlige premier :)

    SvarSlett
  11. Jeg tar 3 lodder. Og gratulerer så mye med dagen og ny jobb.

    SvarSlett
  12. Hei og hopp! Hiv mæ rundt og tar to lodd, ett for kommentar(klart det med så fine ting som du har!) og så blir æ følger i samme slengen ;o)

    SvarSlett
  13. Jeg er gjerne med - 3 lodd på meg. Jeg la meg som følger på fb også:)

    SvarSlett
  14. 1lodd,med vinnerlykke;) fine premier! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  15. Gratulerer med vel overstått! Du er jo rene ungdommen! Runde dager må absolutt feires skikkelig, så det blir nok en dag å minnes. Kjempeflott "gi-bort" du har! Jeg har lagt meg til som følger og linker på bloggen min. Hadde vært gøy om noen fant den fine bloggen din via min. Ønsker deg ei fin uke videre!

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med overstått bursdag! 29 er en fin, fin alder ;) Så gøy at du har en gi-bort da. Det blir 2 lodd på meg :) Lykke til i ny jobb. Forandring fryder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skriver under svar. Når jeg trykket på bildet om giveawayen din fikk jeg melding om at bloggen ikke eksisterte.
      Men jeg prøver meg med et lodd her.

      Slett
  17. Blir gjerne med, og tar to lodd. Legger meg til som følger her:)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med dagen,med ny jobb og med en flott blogg :)
    Det blir tre lodd på meg :)

    SvarSlett
  19. To lodd på meg! Fin blogg du har :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer så masse med både bursdag og ny jobb!

    Jeg er gjerne med og tar 4 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/giveaway-hos-barlando-by-hand.html Vinner jeg skal jeg strikke noe nydelig til den lille prinsen min ♥

    Ha en vakker uke!

    Klem

    SvarSlett
  21. Jeg er med :) Så fin blogg du har. Gratulerer med bursdag og ny jobb. 3 lodd på meg, følger, kommentar og facebook. Ha en fin helg

    SvarSlett
  22. Hei hei.
    Legger ut på bloggen min og følger deg og liker på facebook så 4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  23. Så fin blogg du har, fant deg nå jeg :) Vil gjerne være med, la meg til her og på fb :) Skal forsøke å linke og, men er ikke så flink på det ;) se gjerne helt ny giveaway hos meg og :)
    Gratulerer med dagen du hadde :)
    Klem :)

    SvarSlett
  24. Da har jeg lagt deg til på bloggen min, liker på facebook og lagt meg til som venn.
    Utrolig flotte ting du lager og flott blogg.
    Lykke til videre!
    Heidi -tullulla-

    SvarSlett
  25. Så mye fin du lager!
    Melder meg på denne giveawayen med 3 lodd!
    Ønsker deg også en GOD HELG!
    - Hege

    SvarSlett
  26. Kjempe fin blogg du har;0) Jeg blir gjerne med på tre lodd:0)

    SvarSlett
  27. hei igjen!
    Da slenger jeg meg med i Give Awayen din også. Tar 2 lodd.
    Klem

    SvarSlett
  28. heihei! :)
    Så utrolig flink du er og så fin blogg du har :)

    Jeg vil gjerne være med på 2 lodd :)

    klem fra swimzy

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  29. Så gøy med så mange som vil være med, det er enda tid til flere :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja da henger jeg meg på.
      Tar 2 lodd.
      Gratulerer med vel overstått.

      Slett
  30. Tar gjerne to lodd takk. :) Fin blogg du har. :) Gleder meg til å følge den videre

    SvarSlett
  31. Flott blogg du har! Jeg blir med i trekningen, og vil ha to lodd. La meg til som følger og jeg.

    SvarSlett
  32. Gratulerer med overstått bursdag :-)) Kjempeflott blogg du har! Jeg trekker 4 lodd og krysser fingrene for vinnerlykke :-))

    SvarSlett
  33. Kjempefin blogg og grattis med overstått bursdag!

    Jeg tar to lodd og krysser fingrene for at jeg vinner!

    SvarSlett
  34. Flott give away, tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne den fine premien. 3 Lodd til meg, ha en fin dag.

    SvarSlett
  35. Da har jeg blogget deg på min blogg, likes deg på FB , lagt meg til som følger og nå en koselig kommentar her:) Du har en fin blogg jeg vil besøke mer:) Takk for titten og 4 lodd til meg;)

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye. Jeg tar gjerne 3 lodd jeg.
    mail akacmkagmail.com

    SvarSlett
  37. åååh så masse fint garn :D
    eg prøver vinnerlykken med 3 lodd

    SvarSlett
  38. Hei, blir gjerne med her, med to lodd :)

    SvarSlett
  39. gratulerer med vel overstått og med ny jobb !
    jeg vil gjerne bli med å feire ..
    Følger,kommentar og link på min blogg.
    Anne

    SvarSlett
  40. Jeg slenger meg på med 3 lodd og håper på det beste.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  41. Åi, så deilig garn! 3 lodd på meg (alt unntatt like på Facebook). Krysser fingre!
    Ha en fin uke!
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  42. er med med to flotte lodd :O) ha en fin dag.


    lise_holmedal@hotmail.com

    SvarSlett
  43. prøver lykken med to lodd :)

    SvarSlett
  44. Hehe, greit seint ute:D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...