lørdag 28. oktober 2017

Mariuspuls

 I fjord vinter strikket jeg et par Marius pulsvanter på bestilling fra en kollega, de kan du se HER.
Da de var strikket i ganske tynt garn synes hun de ble litt små etterhvert og de passet da best til datteren, som var kjempefornøyd med det :)
Derfor har jeg nå strikket et par til til henne i tykkere garn.
Og disse satt perfekt!

Jeg har igjen tatt utgangspunkt i mønsteret i Mariusboka, men har forandret litt på dem og strikket inn tommel.
Jeg har brukt Smart fra Sandnes og pinner nr. 3,5.






4 kommentarer:

  1. Vakker mariuspuls. Jeg liker å strikke
    med tommel også. Min Marius jeg strikker fra bunn til topp, og jeg trenger litt tid til begynnelse av mønsteret. Også, jeg har småstrikk i gang :-))) God søndag. Vi har lang helg... tirsdag er Reformasjonsdag. Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Kjempefine pulsvanter! Lille er en nydelig farge, og mariusmønsteret blir aldri feil!:)
    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  3. Flotte mariuspuls i nydelege fargar :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...