tirsdag 27. desember 2016

Rumpetroll eller monster

 Her hos oss har monsterbuksa fått nytt navn, 
den heter rumpetrollbukse i følge Thea.
Og det er da et mye bedre navn spør du meg :)
Thea ønsket seg ny til jul da hennes gamle hadde blitt for liten, og når man får slike ønsker fra 5 åringen så er det klart det strikkes.
Og her er hun fornøyd med ny bukse.

 Jeg har strikket flere av disse, 
den forrige til Thea kan du se HER.
Denne er ganske lik, men med noen små forskjeller.

Jeg har brukt dobbel tråd dale babyull og pinner nr. 4.
Dette er den største str. og du finner mønsteret HER.







5 kommentarer:

  1. Hi hi! Jeg er enig med deg og Thea :)

    SvarSlett
  2. Tenk å ha en person i livet sitt som tryller frem de lekreste plagg.
    Kjempegøy bukse.
    God romjul videre. Klem fra Birte

    SvarSlett
  3. Kjempefin og god vinterbukse. God jul videre!

    SvarSlett
  4. Denne buksa er knallfin! Nå ble jeg virkelig inspirert. Skjønner godt at du fant fram pinnene etter et slikt koselig ønske fra Thea. Artig navn!

    Takk for følget dette året! Godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Ingenting er bedre ennå få strikkeønsker, særlig å strikke noe de har fra før, for da vet du at det har slått skikkelig an :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...