mandag 21. juli 2014

Sommerhekling og vinnerlykke

Sommer, sol og varme dager. Kan ikke legge bort håndarbeidet helt :)
Har heklet noen enkle glassbrikker.
 
 Mønsteret finnes HER, og jeg har heklet dem i Søstrene grene garn på pinne nr. 3
Har heklet disse før det kan du se HER.

 I juni vant jeg i to give away. Heldig, ja :)
Dette flotte bladet vant jeg hos Cathrines Kreative Hjørnet.
 
Og disse fine og praktiske sikkerhetsnålene
(har allerede tatt dem i bruk)
 vant jeg hos Strikkekos.
Ta turen innom disse flotte bloggene :)

Kos dere videre i deilig sommersol!





8 kommentarer:

  1. Så sommerlige og fine glassbrikker du har heklet, det var fin ide som sommerhåndarbeid (når det blir litt for varmt å strikke..).

    SvarSlett
    Svar
    1. ...og takk for oppskriften! Da får jeg prøve meg her på et lite sommerprosjekt :-)

      Slett
  2. Fine glassbrikker du har heklet:-) God sommer!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med premiene :) :)
    Åh - de glassbrikkene dine er bare skjønne!! Har heklet en del etter di oppskrift - men ikke festet trådene ennå, og de er i UFO-haugen min. Men de blir ferdige - til slutt
    Vi har det FANTASTISK værmessig i nord ennå, så da blir det en midnattsklem herfra :)

    Lene Sofie

    SvarSlett
  4. Wow så flotte brikker du har heklet, herlige farger også.

    Gratulerer med vinnerlykken, det er alltid stas med gaver i posten.

    Ha en fin sommerdag, Maritklem.

    SvarSlett
  5. Ja, håndarbeid er alltid vanskelig å legge fra seg, selv på varme dager. Kjempefine glassbrikker du har laget. Sånne små håndarbeid er så lett å ta med seg alle veier, feks. på stranda :)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  6. Dei er så fine desse glassbrikkene dine. Jammen har du vinnerlykke og.

    SvarSlett
  7. Å, de glassbrikkene var råkule... herlig friske farger på dem... trenger vel ikke gjette to ganger på hvem som ruser avgårde til Søstrene Grene på mandag! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...