søndag 9. mars 2014

Populære luer

Da vil jeg ønske alle en riktig god søndagskveld og en fantastisk ny uke med bilde av noe av min produksjon i helgen. Etter at jeg la ut bilder av OL lua jeg hadde heklet var det noen flere som hadde lyst på.
 
Disse har vært populære å lage, så garn var det nesten håpløst å få tak i. Jeg ente opp med Cotinga fra Dale og er glad for det, dette var mye bedre å hekle med og fargen var perfekt.
Den forrige lua kan du se HER, der er også link til oppskrift. Har også her brukt krok nr. 4,5.


3 kommentarer:

  1. OL-lua er super og dukker opp på de fleste arenaer, og det er klart vi må hekle. Synes de er riktig fine, men har så mange luer allerede.......
    Ellers sitter jeg med falkeblikk når det er skirenn på TV og speider etter fine luer på tribunen.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja disse luene så kjente ut, de var fine i den garntypen, har ikke prød den før. Det er så fin fargekombinasjon også den lyseblå og knallrøde. Ønsker deg en fin ukestart :-)

    SvarSlett
  3. Så flotte luene dine ble i Cotinga! Kjekt at du fikk et bra resultat i det garnet også. Ønsker deg en superfin marsdag! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...