torsdag 2. januar 2014

Et dukkehjem

Dette har ikke jeg laget, men jeg må skryte litt
av min kjære i dette innlegget :)
Han har bygget et dukkehus til Thea (barnebarnet) 
som hun fikk til jul.
Eller det er tre hus i ett. Det kan stå sammen som her.
 
Tar man det litt opp og setter inn verandaene
 blir det som her.
 

Og her er det bøyd helt rundt. Det er piano hengsler på baksiden som gjør at huset holder sammen.

Ble det ikke fint?
 

Her pakkes huset opp julaften, det var mye papir så hun måtte få litt hjelp av bestefar.
 

Det falt i smak og hun flyttet inn med en gang :)



 


13 kommentarer:

  1. Kjempeflott !!!
    Ønsker deg et godt nytt år.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. For et flott dukkehus!!! Dette vil nok bringe glede i mange, mange år;)

    SvarSlett
  3. Det var flott. Heldig liten jente.

    SvarSlett
  4. Så hyggelige gave, riktig fin for lille jente. Jeg hadde leket selv veldig gjerne med dukkestue :-)
    Jeg ønsker deg og dine godt nytt år. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  5. Så flott :) Heldige Thea!!

    SvarSlett
  6. Heldige Thea som har en slik "hendig" bestefar! Dette var fint! Mange gledes-stunder venter her.....

    Nyttårsklem fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Kjempefint dukkehus! Det kommer sikkert til å gjøre stor lykke! Godt nytt år!

    SvarSlett
  8. Heldige lille Thea - dette må vel være alle småpikes drømmer! Skjønner veldig godt at ho flytta inn med det samme, dette var jo MYE flottere dukkehus enn de som er å få kjøpt i butikken :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  9. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååå der kom det jaggu en tåre, så hærlig en fantastisk bestefar å ha :) En sånn en vil jeg gjerne ha - både til meg selv og ungene - bestefar altså. Lilletøtta ville sikkert gjerne hatt huset også altså, så det var veldi fint det også :)

    SvarSlett
  10. Kjempeflott dukkehus!! Det vil hun nok få stor glede av! :-)

    SvarSlett
  11. Dukkehuset var ikke bare fint-det var helt nyyydelig.Og en snill bestefar er godt å ha for ei lita pie.Siw.

    SvarSlett
  12. For eit flott dukkehus og det ser så solid ut, heldige Thea.

    SvarSlett
  13. Så utrolig fint!!=) Så utrolig heldig barnebarna deres er!! ♡

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...