fredag 6. desember 2013

Road Trip Scarf

 Nok en julepresang er ferdig,
dette skal min yngste bonussønn få.
Jeg har strikket dette i omtrent de samme fargene som sto i oppskriften, synes de var fine sammen. Men om man vil kan man strikke dette i de fargene og stripene man måtte ønske.
 
 Oppskriften finnes HER, den er på engelsk,
men enkel å følge.
Jeg har brukt Alpakka fra Sandnes og pinner nr, 4.
Dette er et garn jeg har falt for og som jeg bruker mye, det er godt og mykt og fint å strikke med,
 
Jeg har valgt å ikke blokke dette, synes ikke det trengtes og det vil helt sikkert strekke seg litt ved bruk. Noe som gjør skjerfet bare bedre.
 
 


9 kommentarer:

  1. Så nydelig det ble. Jeg er dårlig på å tenke skjerf til gutta, men dette var hærlig :)

    SvarSlett
  2. Flott skjerf til gutt dette, fine farger, takker for link til oppskrift. Ha ei fin adventshelg! :-)

    SvarSlett
  3. Flott skjerf du har strikket, det blir han nok å sette stor pris på! Liker fasongen og fargevalget! :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk veldig fint Berit.
    Veldig herlig med restgarn å strikke... det må jeg notere meg:-)
    Ha en koselig adventshelg. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  5. Hei - du vant i bloggen min - finner ikke din mail, så mail meg gjerne adressen din på christelse@hotmail.com :)

    SvarSlett
  6. Så fint skjerf, kan trengast no når snøen har komme.

    SvarSlett
  7. Deilig skjerf:)
    Gratulerer som vinner av min giveaway, bare send meg en mail du så sender jeg en julegave:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...