torsdag 3. januar 2013

In action

Nå er det  nytt år og nye muligheter, nye prosjekter på pinnene og nye utfordringer :)
Men her kommer et lite tilbakeblikk på noen
 av julegavene jeg strikket.
Det er alltid litt anderledes og se tøyet i bruk!
 
Ser ganske fornøyd ut da!
 

Lillesoster Thea med Marius kjole/tunika.
Litt sliten etter en lang dag, og må jeg ha på meg denne nå da?
 
Ny lue var populært.
 

Og den var det flere som ville prøve :)

 Og her er Levi i geseren han fikk, litt lang på armene ellers passet den perfekt.

 
 
Tøff gutt ja :)
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så flotte julegaver! Mariuskjolen var så søt i duse farger:)

    SvarSlett
  2. Den mariusjakka er super. De morsomme luene har jeg laget også. De er heldige barn som får så mye deilig ull av deg. Kjempeskjønne småtroll også.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er så kjekt å se klærne i bruk. Alt kommer mer til sin rett da. Dette var fine julegaver! Vanskelig å velge en favoritt, så jeg sier ja takk til alt.

    God helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Heldige småtroll som har fått så flotte plagg i julegave :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  5. Så mye flott :-)
    og Mariusjakken var kjempetøff !!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...