søndag 13. januar 2013

Helt enkelt

 Mannen fikk ipad til jul - av meg,
og da måtte jeg også ordnet et trekk.
Hadde noen nøster cotton viscose fra Drops liggende, i sort. Noe som mannen synes var helt greit,
mann er mann og farger er farger :)
Brukte heklenål nr, 2.5 og heklet fastmasker. Ikke verdens beste garn og hekle med så tynn nål, garnet hadde en tendens til å dele seg ganske lett. Men med litt tålmodighet gikk det bra :)
 
Så skulle knappene velges og da så jeg mitt snitt til å få et innslag med litt farge,
Disse lilla hjerteknappene passet perfekt synes jeg.
Og det må sies mannen ble fornøyd han også :)
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Artig å lage noe når det blir godt mottatt! Virker kjent dette med farger. Imponert over at han ville ha de rosa hjerteknappene.

    Ønsker deg ei ny fin uke!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  2. Så herlig trekk du har laget!
    Og så koselig at du ville være med på trekningen av billetter til messa.

    Kanskje jeg ser deg!

    Ønsker deg en nydelig uke!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Veldig fint trekk med spreke knappar.

    SvarSlett
  4. Stilig! Sprek mann som liker spreke knapper! :)

    SvarSlett
  5. Gjorde seg virkelig med knappene, og mannen ble nok fornøyd med et hjertelig uttrykk:)

    SvarSlett
  6. Stilig! Heldige mannen din :) :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...