mandag 10. september 2012

Gave

 Da jeg sluttet i min forige jobb her i begynnelsen av året fikk jeg mange fine presanger.
Det var jo litt rart og litt spesielt og ta farvell med gode kolegaer gjennom mange år.
En av presangene var dette fine kjedet det var bare en hake ved det, jeg måtte tre det selv :) Herlige jenter!
 
 Det var en morsom oppgave og ikke så vanskelig.
Så nå jenter, neste gang vi møtes............
 
Det ble fint, kanskje jeg skal  ta det med i kofferten til helgen!
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Så råflott smykke! Regner med de visste hva de gjorde - for du kan jo omtrent "alt" av kreative sysler :) :)

    SvarSlett
  2. Ikkje farleg å gje slik presang til deg som er så flink med det meste, blei kjempefint.

    SvarSlett
  3. Så flott! Nesten litt kongelig. Bør absolutt tas med i kofferten, så kan du fjonge deg på solkysten ;D

    SvarSlett
  4. Nydelig!..og artig at du måtte tre det selv:))
    Ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Lekkert! Gjennomtenkt gave! Det er ikke hvem som helst som kan få en halv-ferdig presang, men det tar du på strak arm. Kjempebra!

    Ha en strålende tirsdagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  6. Så stilig :) moro med litt 'utenom det vanlige' gaver :)
    absolutt noe å ta med i kofferten om du skal bort, og ha muligheten til å pynte deg litt :)

    God tur!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...