fredag 20. juli 2012

Tante kan du lære meg å strikke?

 I ferien var det en gutt som ville lære å strikke. Det kunne jeg jo selvfølgelig ikke si nei til, så da var det jo bare å sette i gang :)
Vi gravde i strikke posen min og fant både garn og pinner.

 Konsentrasjon må til. Her har han fått sine egene pinner som var litt bedre å bruke en de tante hadde med.

 Tobias og farmor (min mor) strikker og koser seg sammen!

 Se så stolt, det aller første han har strikket.
Det ble et til som han gav til bestevennen.
Såkalte vennebånd :)

Er det ikke fint?



8 kommentarer:

  1. Så flink han var da. Koselig å gjøre noe sammen. Du får hilse farmor.

    SvarSlett
  2. Gjett om han har god grunn til å smile!!! Så artig når de vil lære kunsten, og han var flink!!
    Ha ei god helg, klem;)

    SvarSlett
  3. Så flink!

    Tusen takk for koselig kommentar ang. kjolen min.

    Ønsker deg en herlig helg!

    SvarSlett
  4. Tenk at det første Tobias strikker kan bli noe han bruker! Det må kalles en suksess! Lett å se at han konsentrerer seg. Dette lover godt. Strikking er ikke bare for jenter, Tobias! Se på Arne og Carlos!

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Klart du måtte lære gutten å strikke ;o) Og fint strikka han også! den skal du være stoøt av ;-)

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte venneband! Artig når nye generasjoner strikkere kommer til - og ut av bildene skjønner jeg at det var tre generasjoner i sving her :)

    Ha ei strålende uke - uansett vær :)

    SvarSlett
  7. Så flotte! syns det er supert når gutta selv vil strikke! hils han og si at tøffe gutter strikker:-) ha en fortsatt fin sommer. lk

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...