fredag 23. september 2011

Baby sandaler

 Etter litt surfing på nettet kom jeg over bloggen Crochet Dremz og
her var det mye fint.
Spesielt div. baby sko. Jeg falt for disse sandalene
og bare måtte kjøpe mønsteret :)


 De første jeg heklet var de grå/orange, fant ut etter hvert som sandalen tok form at jeg ville hekle et par til. Øvelse gjør mester er det noe som heter, og med litt justering p.g.a. garn og pinne ble de hvite/rosa til.
Synes de ble ganske så søte og de var egentlig ikke vanskelige å hekle. De er i str. 3 mnd. Og jeg har brukt Bomull Sport fra Gjesdal.


Leverer disse inn til utfordringen "fra kneet og ned" hos Pinnekroken

6 kommentarer:

  1. Så fine dei var, heilt nydelege.

    SvarSlett
  2. Hælledussen, går det an å hekle sandaler, de her var jo bare supersøte!! Bare til de helt små...eller går det an hekler til større barn også, og voksne? Imponert, så flink du er :))

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilige, takk for bidraget ditt :o)

    Mvh Marthe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige kommentarer. Sandalene kan hekles etter mønsteret opp til 12 mnd.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...