tirsdag 30. august 2011

Fisketeppe

 Fisketeppe - picknikk teppe eller så kan det vel brukes til det meste, fint til babyen også.
Det er strikket i Paris bomullsgarn fra Drops, oppskriften er også fra Drops. Fiskene er brodert på med attersting.

Det er ikke enkelt å sy et mykt strikket teppe på et stødigere bomullstoff, men ble ganske fornøyd til slutt. Det er mykt og godt, og kommer til å bli flittig brukt på stranden :)
Teppet er ca 1.20 x 1.20


Dette er også et bidrag til utfordringen ved sjøen/uteliv hos Pinnekroken.

4 kommentarer:

  1. Nydelig og artig teppe!
    Må finne meg et teppe selv, men er usikker på mønster og farger;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    Herlig teppe! Kan tenke meg at det blir kjekt å ha på stranden :)

    SvarSlett
  3. Hei Berit:) jeg liker bloggen din veldig godt, masse kreativ inspirasjon, du er flittig med hendene forstår jeg. Flotte ting du lager! Veldig hyggelig at du vil følge bloggen min (og delta på give away'en) Velkommen til meg!

    Klem fra Ingrid Andrea ^^)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...