torsdag 21. juli 2011

Veske

 I oktober skal jeg i bryllup og kunne trenge en ny selskapsveske. Fant denne vesken hos Drops design og fikk lyst til å hekle den. Jeg hekler nok litt stramt så jeg måtte gå opp en str.på heklenålen. Den er heklet med tre tråder så det var relativt tungt arbeid. Men jeg er fornøyd med resultatet så vesken blir helt sikkert brukt :)

Den er heklet med en tråd Drops Bomull-Lin og to tråder Drops Cotton Viscose.


Jeg deltar også I utfordringen om vesker hos pinnekroken med denne.

6 kommentarer:

  1. Så fin veske, den blir nok fin å bruke i selskap:)

    SvarSlett
  2. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    For en nydelig veske! :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk alle sammen :))

    SvarSlett
  4. Nydelig , likte godt de perlen på jeg da !
    Lykke til med utfrodringen !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...